söndag 28 november 2010

Run Away

Det finns inget för mig att göra just nu, jag ligger i sängen o grubblar onödigt mycket.
På en, nästan två dagar, har jag kollat mig igenom en säsong av House, dvs nästan 22 avsnitt, vart av dem en timme långt ungefär.
Jag har ordnat om på mina två hårddiskar, flyttat o kopierat o raderat.
Jag har påbörjat en teckning, nästan gjort två klara. Jag har tänt lite ljus, jag har skrattat åt min egen dumhet och gråtit utan att riktigt kunna sätta ord på varför.
Jag har gått runt med ett leende på läpparna, gottat mig i min frihet, samtidigt som jag har gått runt med våta kinder och känt mig ovanligt liten men på något vis ändå inte.
Jag önskar jag kunde sätta ord på mina känslor men det finns inga ord som stämmer överens med hur jag känner inombords.
Jag försöker intala mig själv att jag mår bra men jag är inte så säker på det. Det känns som om något fattas.

Imorn kommer tötnosen , min Jimmy hem, jag tror o hoppas på att hans hemkomst kommer få mig att tänka på annat än de som inte går att förklara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar