söndag 19 december 2010

Vet inte riktigt hur jag mår, känner mig bara inte det minsta sugen på att göra någonting alls...
Jag känner mig inte sugen på att spela något, kolla på något, dricka något, äta något.
Jag känner mig inte alls levande.
Jag känner mig inte deppig men jag känner mig heller ej glad, jag känner mig omtyckt av de som finns omkring mig även om de är få så betyder det mycket.
Jag överlever på gos, kyssar och värme.

Eftersom jag har helt tappat sugen på att skriva o därför inte har lagt upp några nya inlägg på bloggen under en relativt kort men ändå lång tid så ger jag det er det här att läsa i brist på annat... nedan



Början.
Namn: Vivvi
Msn:-
Ålder: 19
Födelsedatum: 4 dec 1991
Stjärntecken: Skytt
Bilddagbok: Mjaauuuu

Tonåren.
Hur gammal är du:  19
Hur tycker du att du har det hemma: Hemma hos mig o jimmy är det mys
Har du bra självförtroende: nej inte det minsta för tillfället.
Kan du lita på dig själv: nej
Är du nöjd över dina bröst: är rätt nöjd med dem
Är du nöjd över din rumpa: nej det är jag inte
Hur tycker du att ditt liv är: enformigt men okej
Har du ett bra liv tycker du: vet inte vad jag tycker.
Vill du ändra på något i ditt liv: Ja
Berätta vad: Byta ut mig själv mot någon annan för ett tag eftersom jag är rätt trött på mitt ego jag.
Är du nöjd över din kropp: konstig fråga, så kan inte svara
Något du vill ändra över din kropp: ja
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: nej
Tycker du att du är överviktig: överviktig nej men inte smal , inte så smal som jag vill vara.

Kärlek.
Har du någon kille:  ja
vill du ha en pojkvän: har en
Gillar du någon nu: ja
Som heter: Jimmy
Tycker du om när en kille rör vid dig: ja
Är det okej att en kille gör det: Ja
Måste han fråga innan han gör det:
VÅGAR du att han gör det: ja?
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: ja
- din rumpa: ja
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Tillsammans med någon tror jag. Tycker inte om ensamheten och att leva ett helt liv ensam är inte min grej. Skulle vara kul om man kunde ha någon att spendera tiden med ...
Trivs du tillsammans med någon kille: ja
- vem:  jimmy
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: förhållande som håller
När en kille gör slut, blir du ledsen: ja, vem blir inte det? Är man ihop och har känslor för varandra så är det mänskligt att man blir ledsen, sen att man känner det som om världen rasar under ens fötter när ett förhållande tar slut är bara en del av processen i att acceptera hur det är, det vill säga att förhållandet är slut.
 
Vänner.
Har du bra vänner: ja
Du tycker om att va med dina vänner : ja men träffar dem inte så ofta
Har du många vänner: nej
Vad heter dina bästa vänner: dra åt helvete med den etiketten på folk
Vad heter dina allra bästa vänner: argh
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: vet inte

Efter att ha gjort detta formuläret så känner jag mig irriterad på den personen som har gjort det, som saknar förmågan till att kunna göra ett formulär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar