måndag 3 januari 2011

Det är tidig morgon, rätt sen ändå med tanke på att klockan är mer än 1 snart och jag har varit duktig och svalt mitt p- piller för idag och sitter nu framför datorn med en redbull och försöker vänja ögonen vid datorns skarpa ljus.
Dagarna går åt i stort sett till ingenting nu för tiden och jag har en hel del beslut som måste göras och jag känner mig stressad inför dessa beslut. Känner mig obehaglig till mods när jag tänker på ett samtal som jag måste ta emot från socialmyndigheten...
Jag måste kontakta försäkringskassan och fråga om jag måste skicka in nya papper till dem om jag ska få fortsatt aktivitetsersättning efter augusti, jag måste ringa till en skola här och se om de ens är villiga att ta emot mig till hösten. Måste se vilka vägar jag har att verkligen välja mellan och inte bara tro en massa som kanske inte kan bli verklighet.
Jag måste leta fram mitt grundskolebetyg och även mina andra nya betyg. Frågan är vad jag har gjort av alla betygspapper nu. Allting är fortfarande lite kaos, visst de flesta papperna är samlade men sen är det också till att hitta de papper man ska ha och det är inte det lättaste men jag ska försöka göra det nu någon dag så att jag inte behöver oroa mig i onödan om jag nu hittar papperna. Vet inte vad jag gör om jag inte hittar de papper som jag ska ha eller kan behöva ha om jag ska kunna komma in på någon skola...


Om två dagar kommer vår nya soffa och det är efterlängtat för den soffan som vi har nu här nere hos oss är alldeles för liten. Och när den nya kommer hit blir det till att möblera om.
Nu ska jag försöka ordna till här eftersom det börjar bli rätt mycket skräp och pant burkar framme osv.
Sen blir det till att spela upp mina karaktärer YAY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar