tisdag 3 augusti 2010

När ingen lyssnar

Jag är inne på en veckas dålig sömn som innehåller mardrömmar utan dess like. Jag vaknar gång på gång var natt utav mardrömmarna och drömmarna. De är märkliga, overkliga men samtidigt väldigt verkliga vilket skrämmer mig. Min uppfattning om vad som har hänt på riktigt och vad som inte har hänt blir svårt att lita på eftersom jag inte är säker.

Jag vet inte ens i vilken värld jag lever på just för tillfället.

Var gång jag vaknar mitt i natten får jag känna efter om jag är hel och levande.

Den sista drömmen som jag hade senast igår natt var minst sagt brutal. Den påminner lite om några scenarion som jag varit med om men de har aldrig varit lika smärtsamma. Jag menar jag är ute och träffar en knarkar vän, vi knarkar, sedan känner vi oss jagade och springer åt vars ett håll, jag hamnar i efterkälken och plötsligt kommer en, blå grön, truck efter mig i full fart och jagar mig. Tills jakten tar slut då jag ligger påkörd på marken. De är tre ungdomar som kliver ur, alla mörkt klädda, ungefär som alla de profiler som man får höra talas om i nyheterna, efterlyst och i tidningen. De kliver fram till mig, tar våldsamt tag i mig, ruskar liv i mig och binder sedan fast mig med ståltråd i ett träd. Sedan hjälps de åt att ta av mig det jag har på mig för att dölja mitt underliv och resten av min kropp och våldtar mig sedan gång på gång, både analt och vaginalt. När alla är klara med mig tror jag att de värsta är över men nej de är det inte. Efter den brutala våldtäkten tar de fram min väska, som jag har haft med mig under hela resans gång. I den finns bl.a. min systemkamera, vilken de mosar framför ögonen på mig, denna händelse är nog den som sårar mig mest om jag ska vara ärlig…

Efter det så leks det med en kniv på min kropp och den blir till slut ett med min kropp.
De springer sedan därifrån och jag lyckas chockerad komma ifrån trädet och ståltråden. Springer tafatt mot närmaste väg och lyckas få en bil att stanna, man kan tro att här kommer vändpunkten i drömmen men då får jag göra alla besvikna, till och med mig själv.
I bilen visar det sig att sitta ännu en snuskgubbe som har hemska insikter, hans är inte att hjälpa mig trots att jag blöder från många ställen på kroppen och har en kniv i min mage. Nej hans insikter är att ha sex med mig. Kommer inte direkt ihåg hur han förgriper sig på mig för det är nu jag vaknar. Kallsvettig, med en snabb puls och med andan i halsen. Jag blir tvungen att känna efter och kolla min kropp efter märken och ja till och med mitt underliv för att jag ska vara säker på att ingen har förgripigt sig på mig. När jag väl lugnat mig, pulsen har gått ner och jag har fattat andan och börjat andas regelbundet igen så upptäcker jag att jag är rädd som utav bara helvete. Jag vet inte riktigt vad jag gör men till slut lyckas jag somna men sömnen varar inte länge förrän jag vaknar av nästa dröm som är väldigt luddig.

Under denna dag har det hänt en del, i början trodde jag att de skulle bli ännu en innehållslös dag men jag hade lite fel. Fick på morgonen veta att ena ”killtoan” inte går att använda längre eftersom det är mögel i den och andra fuktskador, de berör inte mig men sen under dagen när jag skulle lämna mitt rum upptäckte jag ett äckel i tjejduschen, igen.

Samma gamla, äckliga snusk pelle som alltid.

Denna gång höll jag inte tyst om det utan gick direkt till personalen och sa att de måste göras något åt hans springande in på tjejduschen. Det blev en förvirrande diskussion först eftersom den personal jag hitta inte var insatt i det hela och hade dessutom inte hört talas om att det ens fanns en tjejdusch.

När denna personal väl fatta vinken så förstod hon att det han gjorde, klienten, var fel och skulle gå och säga till cheferna och sedan meddela mig hur det skulle bli i fortsättningen.

Innan jag fick info från cheferna genom personalen så började klienten i fråga hoppa på mig och jag var inte direkt på mitt snälla humör utan jag var ilsken som ett bi, skakande och fräsande. Jag snäste åt honom men fick nog när han fällde kommentaren att alla skulle rätta sig efter mina åsikter och mina viljor hela tiden, att det inte var någon tjejdusch när han kom dit osv. istället för att börja bråka med äcklet på riktigt så gick jag därifrån.

Sedan kom personalen och berättade då att det ska vara en tjejdusch och en tjejtoalett och att man ska respektera det. Vilket bevisar ju att jag har rätt, de nämnde också att de var ont om duschar eftersom vi är rätt många klienter men de vet helt enkelt inte hur de ska ordna det men ja de var helt säkra på den saken att det ska finnas en dusch och en toalett bara avsedd för tjejer/kvinnor. Vi är trots tre tjejer här och på den plats där jag bor finns det 3 tjejer och två killar så majoriteten segrar. Det är inte ens meningen att detta äckel som bor mitt emot mig ska bo där, d.v.s. ha ett rum där. På det ställe där jag har mitt rum som kallas för längan är det meningen att bara tjejer ska bo och inga killar så jag förstår inte egentligen varför han ens ska bo där och dessutom så nära mig.
Om personalen hade respekterat mina svårigheter med män så hade de inte placerat en precis utanför min dörr. Jag har lust att ringa till socialen igen för att göra ännu ett klagomål men jag vet inte om det är ens lönt och ringa honom, han bryr sig inte om vad jag säger ändå.
Jag funderar på att ringa till växeln, socialens växel, höra med dem hur jag ska göra eftersom jag känner mig kränkt…
Det kvittar vad jag säger ingen lyssnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar