tisdag 10 augusti 2010

Droghuset

Kommit tillbaka till hemmet nu, eller ja sovit en natt här och det känns redan väldigt väldigt fel. Personalen verkar vara ute på krigsstigen tack vare det som hände helgen medan jag var på permission. Jag har inte ens ett hum om vad som hände i helgen medan jag var borta utifrån det jag fick höra från personalen som körde mig från Gävle central igår. Det var tydligen väldigt mycket rums visiteringar och up, urinprov, för samtliga här och de fann tydligen sprutor och annat smått och gott. Kändes som ett skämt när jag hörde det, jag menar detta är den trygga miljön jag återvänder till efter en permission. En miljö fylld av instängd ilska och förvirring med droger inblandat. Jag är lika säker som en hästskit att bli uppäten av en hund. Om ni inte visste det så äter många hundar hästbajs.

Jag har en sådan stor lust till att bara åka härifrån, jag är så trött på att sitta här och göra absolut ingenting. Jag ska skriva ett mail till rektorn på Täby enskilda, sen ska jag svara på ett långt mail, skriva klart två uppgifter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar