lördag 16 oktober 2010

Bio och beslut

Idag ser jag faktiskt framemot att gå på bio, ska få se den film som jag länge velat se men som jag inte har kunnat se pga okända orsaker. Jag brukar inte vara allt för glad när det kommer till att gå på bio, kan hända för att det är hemskt dyrt när man inte har pengar. Men denna gången har jag faktiskt pengar till att gå på bio och jag ska dessutom få se en film som jag velat se länge. Jag och ett helt gäng ska iväg idag vid fem tiden och se Avatar- the last airbender, först äta lite, jag ska ha chiniese food, sedan blir det film tittande från 18.00 till någon gång på kvällen.. Orkar inte kolla upp när den slutar så de får bli mer luddigt

^^ 

Jag har bestämt mig för att jag ska köpa den dyra datorn, acer aspire 5745G. Har kollat runt lite här och där på datorer och funnit en som är dyr men som har en hel del bra saker har jag fått lära mig.
Klicka här för att se
Den är iaf snygg så ska se om jag ska köpa den nu i helgen eller om jag väntar tills nästa gång jag är i Stockholm, vilket inte är allt för långt bort. Är i Stockholm igen på torsdag och en vecka framåt i stort sett från torsdagen. Ser framemot det väldigt mycket.

Jag har bestämt mig för att jag ska köpa ett par 10 håls dr martens kängor men frågan är i vilken färg jag ska ha dem.. Man kan välja mellan oxblod och svarta och jag vet ärligt talat inte vilken jag ska ta.  
Någon som har en ide?

För de kängorna som jag har är mer trasiga än trasor.
De går knappt att använda.
Man får ont i fötterna efter bara 20 minuters promenerande och de är hål i hälen, ett stort sådant som glappar och gör ont mer eller mindre.
Så ett par nya är ett måste eftersom jag inte kan ha dem i vinter eftersom de är ett stort luft hål i dem som kommer släppa in allt som jag traskar på eller i.. Jag har alltid velat ha ett par Dr Martens så nu ska jag se till att skaffa det med eftersom jag också har råd med det.
Men vet än inte vilken färg jag ska ha. Svart passar ju till allt och koskit medan den röda färgen inte passar till allt men om man går i helt svart så går de fint fint men annars kan det lätt skära sig om man går med andra färger... Men den röda färgen är snygg som helvete men det kan bli väldigt svårt att ha användning för dem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar