torsdag 21 oktober 2010

Japanese freak show

Jag sitter med orden på tungan, redo att skrivas ner men när jag försöker förbereda mig i mitt huvud för hur jag ska formulera  mig så att det inte låter helt fel när det hamnar på papper så blir det bara en hopplös röra. Jag har mängder av saker att skriva om men inget som känns värt att skriva om.

Jag försöker ta kontakt med vänner, eller folk som jag trodde var mina vänner trots allt som har varit men allt jag får är baktalande ord, som indirekt riktar sig mot mig och allt som de ogillar med mig. Så jag ger upp och det känns inte bra men jag orkar inte dra i det längre. Jag orkar inte dra i trådarna själv när ingen annan vill hjälpa till.

Jag kanske ska sätta mig ner och rita lite men de blir säkert inget bra… Aja..

Dir en grey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar