söndag 28 november 2010

Out and play in the snow


Jag har nyss vaknat och det känns minst sagt snurrigt i huvudet. Jag tänker gå ut och gå en stund, ta med mig min kamera och försöka ta de första vinterbilderna för i år. Jag har många gånger haft lust at gå ut och göra det men det har alltid kommit upp små hinder, som t.ex. att jag sovit för länge och det redan är mörkt när jag går upp.
Så ska det inte bli idag. Så fort jag skrivit klart detta ska jag trotsa mig själv och gå ut, först klä på mig för det har jag inte hunnit gjort än men sen ska jag gå ut. Ta det lugnt visserligen, men ut ska jag och en bra vinterbild ska jag ha lyckats ta innan jag går in igen. Envis som jag är. :P

Igår hamnade jag i en liten svacka, minst sagt, det är tur att jag inte har tabletter liggandes må jag säga.
Mitt humör går upp och ner och igår blev jag intalad att låta det ta sin tid, att ta det lugnt.
Vilket hjälpte en hel del.
Den värsta smärtan i mitt underliv håller på att försvinna allt mer och mer, det gör inte hemskt ont när jag ska gå på toa längre så jag behöver inte dra mig inför varje toalettbesök. Jag har mer ont i rumpan än i det främre området…
Vilket inte är kul när man ska sätta sig ner eller resa sig upp. Heh..
Nåja nu ska jag inte dra ut på det längre. Nu ska jag gå ifrån datorn och klä på mig, lyssna på Tenacious D och skratta åt deras texter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar