lördag 20 november 2010

Uppdatering


Jag har inte skrivit på länge eftersom jag inte känt att jag har något direkt att skriva. Jag är tom på ord när det gäller till att skriva om mina tankar och mina känslor, de känns inte viktiga eller verkliga längre. Jag har varit lite nedstämd de senaste dagarna, lite mer idag än dem andra. Jag håller det mesta för mig själv som vanligt men inte pga någon speciell anledning vad jag vet. Mer för att jag inte vet hur jag ska kunna beskriva mina tankar med ord för någon annan så att den kan förstå, det känns viktigt för mig att när jag väl berättar att den andre förstår... Jag vet inte hur jag ska få det att låta rätt så att någon annan kan förstå vad jag menar så därför håller jag det mesta inne. Jag säger som det är när någon frågar hur jag mår, att jag är okej eller att det är mindre bra, något så när, överlever osv. Men sen tar mina ord slut.

De senaste dagarna har jag ritat mycket, skissat på en hel del gubbar men bara gjort klart två teckningar. Jag har ingen större prestationsångest så som jag brukar men jag blir inte nöjd med teckningarna, fantasin flödar inte den är snarare begränsad…
 Jag och Jimmy har haft Saw maraton igår och i förrgår och vi har sett alla filmer förutom den nyaste, VII, kvalitén som ligger ute på pirate på den senaste filmen är usel så därför väntar vi med att se den tills en bättre kommer ut.

En liten uppdatering skulle man kunna kalla det för…
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar