onsdag 8 december 2010

Ikea på fredag


Idag ska jag åka till Ikea, woho för det.
Vet inte riktigt vad mina tankar är kring Ikea, antingen så tycker man om affären eller så tycker man mindre om den. Allt är relativt billigt på Ikea, ingen möbel är svindyr, men det finns kanske heller ingen möbel som är väldigt fin heller. Allt är ett mellanting, antar att man också betalar för mellantinget och inget mer. Idag ska vi i vilket fall som dit och köpa en soffa åt oss att ha här nere.
Men nog pratat om Ikea, detta inlägget ska inte handla om Ikea…
 ( med närmare eftertanke så nej det blir inget Ikea idag, det blir Ikea på fredag istället
)


Allting i mitt liv känns rätt bra just nu, det är inte ofta man kan säga det, inte om man är jag.

Jag är fortfarande smått rastlös på kvällarna, som jag skrev om tidigare i något annat inlägg, men det är inte lika omfattande nu som då, det har minskat en hel del. Det enda jag just nu lider av är kronisk huvudvärk, magknip och toalettstopp för min del. Min kropp strejkar mer eller mindre, jag tänker inte gå in på detaljer eftersom det är ändå rätt privat men jag känner ingen hunger, jag känner ingen mättnad, jag känner inget sug efter mat alls. Det är svårt att välja vad man ska äta när man inte är hungrig eller ens det minsta sugen på någonting. Jag går igenom dagar levandes på något glas med juice och Pepsi, en tugga någonting utav någonting och kanske en yoghurt, mer än så får jag inte i mig.

Det blev inget Ikea shoppande idag, det blir som sagt på fredag istället. Det får bli sitta hemma och små packa upp saker ur kartong och städa samt spela lite möjligtvis.

Förmodligen käka ett par huvudvärkstabletter till kvällen och mysa med Jimmy på kvällen till någon film.

Igår var jag iväg och handlade midwinter present till Jimmy, Avatar collections edition på blueray, samt ett spel till mig själv, expancion till Warcraft III och sen fick jag WOW boxen utav jimmy som min midwinter present. Det var rätt kul faktiskt…


Nu blir det till att bestämma sig för vad man ska göra, har mycket att välja på, antingen städa, packa upp saker ur kartonger eller sitta o spela. Hum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar