tisdag 7 december 2010

Stickers


Nyvaken, knappast vaken alls men ändå så försöker jag att börja göra saker för att underlätta uppvaknandet. Så jag inte bara lägger mig ner här på soffan och somnar om.
Denna morgonen blev jag inte väckt av hundarna vilket vad väldigt skönt, blev istället väckt av en annan som bor här som letade efter nycklar till sin bil… Inte det roligaste det heller.
Jag tror jag har sovit för längre idag och det är inte bra. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag vet inte riktigt vad jag vill hitta på för den delen heller. Jag vet inte om jag orkar åka ut någonstans, jag vet inte om jag kommer klara av att handla det som jag möjligtvis behöver handla och som jag har skrivit upp på en lista om vi väl åker ut idag…
Jag känner mig stressad på något vis, klarar inte av att slappna av. Men varför jag spänner mig kan ha flera olika svar, just nu tänker jag inte ens gå in på dem…

Jag har ingenting att äta för tillfället, jag har någon juice från Proviva som jag försöker hälla i mig men det går inte jätte bra. Jag har inte känt av hunger på flera dagar, heller ej att jag behöver gå på toaletten. Det känns lite smått underligt och jag vet inte om det är som det ska eller om det är något fel. Men så är det i alla fall just nu, jag känner ingen hunger och jag äter i stort sett ingenting…
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar