torsdag 2 december 2010

Nameless 01


Dagarna försvinner ifrån mig och det är inte mycket jag hinner med varje dag. Det känns som om jag påbörjat ett project som aldrig har något slut. Jag finner ingen ork till att göra något egentligen, men känner heller inte för att bara ligga ner och göra ingenting.

Igår fick jag hemskt svåra besvär med att äta, jag kunde bara inte få mig själv till att äta någonting även om det kurra i magen men jag fick till slut i mig en portion chokladpudding och en banan men mer än så fick jag inte ner.
Min rädsla för att gå upp i vikt är hemsk stor jag är känner mig nojjig när jag kollar i spegeln… Jag känner en hel del missnöjdhet när jag ser min spegelbild och jag tycker verkligen inte om mitt utseende.

Idag har jag varit smått duktig iaf, jag har dammsugit, torkat golven, gjort lite smått rent på toaletten, monterat ner en säng, sedan har vi tillsammans, b.la. Jimmy och hans mamma fått ner en stor madrass hit med en hel del besvär men det gick till slut. Så nu har vi sängen uppe som det är meningen att vi ska och det känns bra…
Ska se om jag kan få en bra natts sömn med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar