onsdag 15 december 2010


Skulle jag dö nu så skulle jag säga att jag har inte fått börja leva än.....

Dagen gryr, jag vaknar precis innan det börjar ringa i min telefon, det var från behandlingshemmet och jag struntade i att svara eftersom jag har inget med dem- och de har ingenting med mig att göra. Det kan ju hända att det var något viktigt men det tror jag inte, för vad skulle det vara. Behandlingshemmet är ju ett avslutat kapitel, jag ska inte dit igen...
Blir lite paranoid av att tänka på vad de ville mig, tänk så kommer någon upp hit någon dag och beslagtar allt jag äger och låser in mig någonstans. Torterar mig tills jag erkänner saker jag inte gjort utan bara blivit anklagad för... Jag har ingen anledning till att frukta att någon kommer och hämtar mig eftersom jag har inte begått något brott, jag har varit lagvänlig. Jag har följt lagen till punkt och pricka förutom att jag ibland glömt bältet när jag åkt bil men annars inte.
Men ändå så är jag rädd för att någon kan komma och hämta mig.

Halva veckan har gått och jag vet inte riktigt vad jag har fått gjort, jo alla flyttlådor är uppackade, sakerna är något så när på plats, jag har dammsugat, tömt kattlådan som inte är min uppgift men som jag gjort eftersom hon som sköter den jobbar natt nu rätt tätt så tänkte hjälpa till lite och det var mindre än en vecka sedan som jag gick lös på smutsiga möbler här så jag har inte behövt städa undan efter oss. Igår kväll mitt i natten tog jag två flyttkartonger fyllda med skit och lämnade på skräpcentret här iu knuten av gatan. Tyckte det var smart att gå med de då eftersom då är det ingen som ser en och hur mycket skit man slänger heller. Fast blev rädd ett tag att någon stod bakom containern och gömde sig eftersom det prassla osv men det var bara en plastpåse som tur var...

Har spelat Wow väldigt mycket de senaste dagarna. Kan bero på att jag har inget bättre för mig än att spela. Tänkte nu för en sekund om jag ska gå ut en stund nu innan det mörknar igen och fota lite. Gå runt med min mobil, som jag fyllde med ny musik igår kväll, lyssna på ny musik och känna mig kreativ. Fast vet inte vilka skor jag ska ta för jag får ont av varenda en av dem just nu.
Mina dr martens får jag skoskav av efter bara några steg i dem, mina gamla kängor klämmer på såren och mina gymnastikskor, typ vardagsskor, är kalla ungefär som ett par converse. inte världens bästa men sen när brydde jag mig egentligen om sådant?
jag brukade ju vara en brutal jävel, jag kunde stå och skotta snö i morgonrock vafan med snö ända upp till knäna. XD
Vad har hänt med den idioten?
Nej nu ska jag klä på mig och gå ut! Skiter i frukosten vafalls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar