söndag 9 januari 2011

Jag är oerhört trött på blödningar och jag är medveten om att jag har dedikerat många inlägg till just detta men det verkar inte hjälpa mig ett endaste dugg för jag blöder fortfarande och jag är hemskt hemskt less på det.
Jag vill kunna sitta i min morgonrock utan att behöva oroa mig för att jag blöder ner den om jag inte har trosor på mig. Jag är trött på att hela tiden behöva ha skydd. Jag är hemskt trött på att vara så aggressiv som jag är och jag är väldigt trött på att vara så kåt som jag är med...


När jag sitter och spelar så kommer allt fler och fler svordomar fram.
Jag svär och skriker och jag slår mig själv på knäet när det inte blir så som jag vill, tex när jag dör eller när någon annan spelare hoppar på mig bakifrån och dödar mig flera gånger på raken.
Jag blir mer arg än vad jag borde, jag borde inte låta mig själv bli så arg som jag blir men jag kan inte hindra det. Jag kan inte låta det rinna av mig som vatten och låtsas att jag inte bryr mig men det är dumt och jag får skylla mig själv för att jag inte kan hantera det annorlunda.
Och stänger jag in allting och inte uttrycker mitt missnöje så blir jag väldigt arg på mig själv istället och börjar gå på mig själv istället för att klaga när det väl är någon som gör mig arg och irriterad.

Jag har nog med demoner som det är, jag behöver inte locka till mig fler om jag kan undvika det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar