fredag 25 februari 2011

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har innehållit en hel del, vissa bra saker vissa mindre bra saker.
Mina konstiga humörsvängningar har ställt till det lite för mig men annars har livet rullat på. Jag har varit ute lite och spenderat pengar, köpt mat, köpt ny filt, köpt lite mera mat, ätit jätte god muffin även om jag mådde dåligt av det. Jag har varit i Kalmar, jag har suttit i min kommande hammock som jag någon gång ska köpa, typ nästa månad kanske om jag har tur, vi har ätit på Max hamburgare som är väldigt gott i jämförelse med mcdonald...
Jag och J har köpt lite redskap till att kunna skapa sköldar, svärd och spjut och letat som galningar efter lim men inget hittat, argh på det.
Annars har det varit en rätt lugn vecka. Vi har båda varit sugna på att kunna spela Rift, ett nytt pc spel,  som ska komma ut, vilket det gjorde i torsdags, dvs igår. Det var härligt att kunna skapa en ny karaktär som nu kommer finnas kvar och inte så som på betan då alla ens karaktärer försvinner när betan är slut. Nu har vi båda spelet på riktigt och det är bara för skönt. Mitt mående denna veckan har gått upp och ner och jag kan inte riktigt komma ihåg varför jag mådde dåligt. Kan ha någonting med min kropp och mitt ätande att göra men vill inte skriva om det, risken finns ju att jag hamnar i det dåliga måendet igen om jag pratar för mycket om det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar