fredag 11 februari 2011


Jag lär mig lite små saker här och där. Jag har börjat små leka i photoshop, jag får låna min pojkväns ritplatta och jag har börjat vänja mig vid att rita med en sådan och jag börjar även lära mig lite små grejer i photoshop. Jag har sett många videos om photoshop och de får det att se så enkelt ut men i praktiken så är det mycket svårare...

Mitt liv känns tja, inte tråkigt, men underligt. Jag har saker att göra, jag har nya kunskaper som jag kan använda, jag har nya saker som jag kan lära mig, jag har filmer och anime att se, jag har nya eldkonster att träna in samt svärdstekniker, jag har all tid i världen för att kunna bli bra på någonting men jag orkar inte riktigt lägga ner tid på det...

Igår fick jag min tvätt tvättad, vilket var väldigt bra så nu har jag rena kläder att ha på mig. Jag spelade lite wow och såg på väldigt många photoshop videos om grunderna till hur det funkar osv.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra idag. Har några budgivningar på tradera som jag är sugen att buda på men jag glömmer oftast bort dem under dagen så får se om jag kommer ihåg dem idag. ( Har nämligen varit sugen på många saker som sålts på tradera men alltid missat dem eftersom jag gör annat)

Ska hälla i mig en till redbull och se om jag kommer på något smart att göra


Ps

Har ändrat design på min blogg, rätt lätt att konstatera om man kommer ihåg hur den gamla såg ut, typ grön och svart och tråkig, men ville skriva om det ändå.
Jag vet inte om denna är mycket bättre men jag tycker iaf om denna mer nu än den gamla. Men precis som allt annat så ändrar jag åsikt rätt ofta... Men jag ville ha lite clean look över det hela och inte så färgglad och kladdig som den andra var. Några tips på förbättring?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar