fredag 11 februari 2011

Tråkighetslista :)

Tre namn jag går under:

1. Vivvi
2. Kissen
3. Viveka

Tre saker som skrämmer mig:

1. Framtiden
2. Livet
3. Never ending pain

Tre saker som är typiskt mig:

1. Mjaaauuuu:a
2. Bli arg på mig själv när jag misslyckas
3. Jämföra min kropp med andras

Tre av mina favoritartister:
1. (har svårt att sätta någon på första plats, saker o ting ändras hela tiden)
2. Razor
3. Lennon

Tre sanningar:
1. Mina krav på mig själv är orimligt höga
2. Jag har en ätstörning
3. Jag är en kattmänniska

Tre av mina hobbys:
1. Spela
2. -
3. -

Tre saker jag verkligen, verkligen vill ha:

1. Ett mål att längta efter och sträva efter
2. Självförtroende
3. -

[Tre människor som jag utmanar:]
De som har tittat har läst igenom den här texten ;DD]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar