lördag 5 februari 2011

What do I want?

Det är andra gången nu som jag försöker börja skriva någonting här. Min motivation är låg och jag har inget positivt att skriva om. Jag längtar inte efter någonting, jag strävar inte direkt efter någonting, jag är för svag för att våga medge att jag strävar efter något eftersom jag misslyckas totalt med det.
Min vilja är delad.
Mina tankar är kritiska och svart/vita.
Jag har börjat att granska min kropp och jag vill inte visa mig oftast. Spegelbilden skrämmer mig och gör mig till ett mer eller mindre nervvrak.
Jag känner mig illa till mods när jag sitter i linne, jag mer eller mindre hatar hur min kropp ser ut.
Nej jag hatar den verkligen om jag ska vara ärlig.
Den senaste veckan har för mig varit tuff. Jag har inte mått på topp alls och det har även J märkt vilket i sin tur leder till att jag får skuldkänslor och vill gömma mig. Men gömmer jag mig så hittar J mig...

Jag kan medge att jag har försökt att skriva en lista med mål som jag har i livet, jag har inte kommit på en ärlig punkt. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, bara tanken på det gör mig nervös och illa till mods. Dumma frågor, frågor som bara jag kan svara på, kommer upp i mitt huvud. Vill jag leva?

Går det att ens sätta upp några realistiska mål när jag tvivlar på livet it self?
Jag vet inte men jag tvivlar på det.
Så vad ska det bli av mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar