måndag 28 februari 2011

Jippie -blä


Jag vet inte riktigt vad som hände igår, jag var på träning, alla kolla på mig och jag kunde inte göra det som alla andra kunde, jag sjönk långt ner o jag bad att man inte skulle kolla men de fortsatte att kolla och jag totalt kraschade. Jag sprang där ifrån i stort sett och grät.

- Det går inte att förstå....

Jag har mått dåligt de senaste dagarna med, spelandet är det enda som jag är vaken för, men idag känns spelandet meningslöst. Allting känns lite meningslöst.
Men jag är iaf inte gravid, woho. Så som jag trodde.
Det är antagligen det som har gjort mig nedstämd.
Imorgon ska jag till läkaren och få påfyllning av tabletter.
Jippie.

Fan vad jag önskar att jag inte vore kvinna ibland. Jag hatar det verkligen.
Usch, blä på världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar