fredag 18 februari 2011

Lite små ändring på bloggen igen.
Kan inte riktigt bestämma mig.

Och är inte nöjd alls..

Har hållit på med bilden ovan väldigt länge och är än inte riktigt nöjd.
Sitter inne på photoshop som jag börjar snart knappast förstå men it´s a working progress...
Det går lite segt och jag gör en massa nybörjar misstag och jag har inte riktigt någon inspiration men kan inte nöja mig med att bara ha en vanlig vald grej från blogspot så...
Ger inte upp än.

Idag blir det till att äntligen fixa min utväxt och färga håret. Har börjat få så långt hår nu att jag behöver två färgförpackningar för att få det bra. Ska även få hjälp av J med så det kommer nog gå bra.

Håller på med att skriva 08 Ett ögonblick men det tar sin tid. En hel del att skriva ner så att man förstår hur det verkligen var..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar