onsdag 16 februari 2011

People call me strange

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött och lite smått urfunktion
Favoritgodis: Choklad förmodligen. Lösgodis är inte för mig direkt.
Är det nåt du absolut inte äter: Väldigt mycket, bruna böner, rotmos, leverkorv, leverpastej, blodkorv, senap, stekt ägg osv.
Kläder just nu: mysbyxor, linne, kofta
Musik just nu: Tystnad
Vad sa du senast: Du är massa töt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet. Bland musiken, bland flower power :)
Sommarplaner: Medeltidsveckan, tältning, Stockholm, Stallaholmsfestivalen, PICKNICK...
Fisk eller badkruka: Hum lite av varje kanske...
Saft eller alkohol: båda tillsammans är rätt gott.

Hur många kuddar sover du med: Vet inte men kan gissa på 3-5 st om man räknar med min hello kitty.
Favoritväder: Varmt men inte för varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ingen aning

Spelar du nåt instrument: Kan inte än....
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det :)
Sparare eller slösare: Snål och sparsam mot mig själv
Bästa film: Men men men... AH finns ingen eller finns många
Tror på liv på andra planeter: Njae vet inte riktigt. Svårt att tro att vi är ensam men svårt att förstå begreppet att det finns andra människor någon annanstans.
Kommer du ihåg din första kärlek: Njae..
Älskar du henne/honom fortfarande: ...
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det, men jag bryr mig inte riktigt så. Ens sexualitet är ens egen sak.
Tror du på mirakel: Hum nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Trogen? Alltså inte ljuga? Eller inte vara otrogen mot sin partner? People lies, thats life.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: hum ibland ja ibland inte.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej tror inte det.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: En kanske
Bio eller promenad: Båda i en kombo
Är du kittlig: En hel del ja så kittla mig inte
Snarkar du? Njae kanske någon gång men inte ofta.
Stjärntecken? Skytte.
Rädd för inspektioner? inte rädd bara känner ett stort hat mot det. Inte en behaglig upplevelse.
Äckligaste sekten: Vet inte..
Störigaste svaghet: Min kropp, min urusla självkänsla och mitt hemska självförtroende, socialfobi
Det här är jag bra på: Fundera
Bästa bok? Många men ändå inte.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kittenpower ^^
Vad vill du jobba som? Ingen aning
Chips, morötter eller godis? Choklad :)
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej inte direkt, bloggar men inte direkt samma sak
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en piercing i läppen... Men ingen tatuering än
Stökigt eller välstädat? Blandat, beror på vilken sinnestämning jag har.
Pungar du stolen? EH?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster, men äter hellre med chopsticks :)
Är du rädd för blod? Nej tycker snarare att de är vackert.
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att gunga? ja är likt ett barn när det kommer till att gunga :)
Anser du att du är chill? Nej det anser jag inte
Brukar du sola? ALDRIG
Vad gör du om du får hicka? Svär
Röker du? Nej
Snoozar du? En del ja
Missbrukar du knark? Nej jag är laglig :)
Kaffe, te eller inget? Redbull
Har du en besatthet? Kan inte riktigt komma på någon. Bortsett från min besatthet med min kropp, magen osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar