söndag 24 oktober 2010

The day after


Allting gick bra igår, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Jag pratade med lite några och det var ingen som tyckte att jag var tråkig, tjock  eller ful hoppas jag. Det enda som jag blev så besatt av var att jag vill ha alkohol men jag var ändå rätt så duktig med att inte inta för mycket. Det jag totalt sett drack var ett litet glas mjöd, som var så gott- godare än candy yes. Sen provsmakade jag lite på svartvinbärsvin och något mer men inga stora mängder. Överlag så kändes det rätt bra även om jag var nykter och kände mig jätte tråkig och blyg.
Även om jag inte direkt känner någon än så känner jag mig lite mer accepterad, inte som ett ufo som kommer och förstör med min tråkiga nyhet. De börjar väl veta vem jag är nu kanske.

Aja, är glad för att det gick bra! Väldigt glad…
Det enda som är kvar nu är typ hundratals ölburkar och en massa glas att diska plus bestick och sedan en massa skräp som måste slängas. Folk har för vana att dra fram allting men inte ställa undan någonting och dessutom slänga saker på golvet… Det var städat och fint innan alla kom och nu ser det ut som om Moonfest har varit här. ^^*
Så idag blir det till att städa, antagligen ta det rätt lugnt plus spela titan quest för det gjorde vi inte igår.

Vaknade btw med ett ryck nu vid ett av att ett alarm på mobilen min väckte mig, sa att jag skulle åka till k-rehab kl 16.00, sprang panikslaget upp ur sängen och satte mig här och kollade upp min biljett som bekräftade att det inte stämde. Det är inte idag som jag ska åka utan imorgon. 
Men fy fabian vad rädd jag blev…

Aja nu blir det toa och sedan sova/ vila mera är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar