onsdag 27 oktober 2010

Mjau


I väntan på att jag ska fylla bussen med all min skit som jag har nedpackat så fyllde jag i denna långa listan med tråkiga frågor ^^

Mjau mjau

 01. HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST?
Det har jag

02. TAGIT SMÄRTSTILLANDE
Det har jag

03. BRUTIT ETT BEN?
Nej

04. HAFT SEX UTOMHUS?
Det har jag ^^

05. HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR?
Hum vet inte, kan hända

06. BITIT NÅGON I TÅN?
Det har nog hänt ja

7. GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?
Det har jag

08. SUPIT TLLS DU DÄCKAT?
Det har jag många gånger

09. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
Det har jag

10. ÄTIT PAPPER?
Ja

11. KYSST EN 30-ÅRING?
Indeed, wonderfull

12. HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
Ja

13. KÖRT KLÄDPOKER?
Inte vad jag minns

14. TATUERAT DIG?
Nej inte än

15. PIERCAT DIG?
Ja

16. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
Många gånger ja

17. PUSSAT EN GRODA?
Ja

18. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
Ja prr prr

19. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
Kanske

20. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ?
Kanske

21. SVIKIT EN VÄN?
Det har jag tyvärr

22. TESTAT XTC?
Nej

23. HASCHAT?
Ja

SNIFFAT?
En del

25. TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN?
En del

26. AMFETAMIN?
En del

27. ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL?
I något år tror jag

28. TAGIT SÖMNMEDEL
Ja

29. VARIT PÅ SOC?
Tyvärr ja men de är slut med det nu YAY

30. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ?
Ja på sätt o vis

31. HAFT/VARIT EN KONTAKTPERSON?
Ja men slutar ha de nu snart

32. VARIT OTROGEN?
Nej
 
33. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?
Nej

34. SPYTT PÅ NÅGON?
Inte vad jag minns, eller kanske.. Men inte med meningen iaf..

35. HAFT MAGINFLUENSA?
Ja

36. VARIT MED BARN?
Är det nu… :/

37. LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM?
HAH nej Xd bara när de kör hans låtar på radion…

38. CYKLAT I MOTVIND?
Dagligen

39. GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?
Ja

40. HAFT TANDSTÄLLNING?
Ja  :/

41. ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G?
Nope

42. HAR DU TRÄFFAT LEIF LOKET?
Nej

43. HAFT TREKANT?
En hel del ja…
 
44. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN?
HAH nej

45. HITTAT EN KATT?
Ja många gånger men fick inte ta med hem :(

46. HJÄLPT EN GRANNE?
Tror det

47. BLIVIT OMSKUREN?
Nope :)

48. TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET?
Många gånger

49. HAFT SEX MED EN VUXEN NÄR DU VAR ETT BARN?
Ja

50. DYRKAT NÅGON KÄND SERIEFIGUR SOM BARN?
Njae inte vad jag minns

51. VAD TÄNDER DU PÅ?
Mjau

52. HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DATEN?
Det vet man aldrig

53. HUR SKUM ÄR DU?
Skummare än badskum

54. VILKA 5 PERSONER GILLAR DU MEST OCH LITAR PÅ TILL 100%
Kan inte lista 5 personer som jag gillar mest eller litar på till 100%, kan inte lita på någon till 100%
Men det finns en hel del som betyder mycket för mig.
Bla Jimmy, Mona, Sara… Ehm
 
55. VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER?
Kul om man tror på det…

56. ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN?
Njae inte direkt beror på hur ens relation är…

57. NÄR GRÄT DU SIST?
Någon dag sedan

58. VAD ÄR DET SOM DU INTE FÖRSTÅR DIG PÅ NÄR DET GÄLLER KILLAR/TJEJER?
Hum vad är där att inte förstå?

59. ÄR DU GLAD?
Ganska

60. VARFÖR?
FREEDOM

61. VILKEN SAK KAN DU INTE LEVA UTAN?
En sak hum….
Kan överleva utan saker om det skulle så vara…

62. KÄRLEK ELLER LUST?
 Båda

63. SILVER ELLER GULD?
Silver

64. DIAMANTER ELLER PÄRLOR?
Diamanter

65. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Vet inte, båda är vackra på sitt vis

66. HAR DU NÅGONSIN BADAT NAKEN?
Det gör man ju nästan alltid hah
 
67. SOVER DU MED GOSEDJUR?
 ibland

68. VILKEN FÄRG HAR DINA UNDERKLÄDER JUST NU?
Heh… Pinsamt nog, har inga
 
69. VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
The Beatles- I wanna hold your hand

70. VAD ÄR DE 4 SISTA SIFFRORNA I DITT MOBILNUMMER?
6901

71. VAR VILL DU ÅKA PÅ DIN SMEKMÅNAD?
Överallt och ingenstans

72. VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET?
Vet inte….

73. VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen, håret…

74. FAVORITSPORT?
Ehm… vet inte, håller inte på med sport direkt, motionerar ibland

75. VAD GÖR DIG GLAD?
Katter, kärlek, vänskap

76. VILKEN ÄR NÄSTA CD-SKIVA DU KOMMER ATT KÖPA?
Vet inte…

77. BÄR DU KONTAKTLINSER ELLER GLASÖGON?
Inget av det men hade behövt glasögon

78. VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT?
Vet inte, minns inte något just nu alls..

79. HAR DU VUNNIT NÅGOT SPECIELLT PRIS?
Ehm nej inte vad jag minns…

80. VILKA ÄR DINA FRAMTIDDSPLANER?
Många, bla resa, studera, skapa…

81. VILKEN ÄR DEN VÄRSTA SJUKDOM DU HAFT?
Ehm anorexia? Ätstörning?

82. VAD GILLAR DU MEST? KOMEDI ELLER SKRÄCK?
Komedi om jag måste välja mellan de två…

83. ÖVER TELEFON ELLER PERSONER EMELLAN?
Person emellan

84. KRAMAR ELLER PUSSAR?
Båda

85. VILKEN LÅT REFLEKTERAR DU DIG MED?
En hel del….

86. OM DU DOG IMORGON, VEM SKULLE DU LÄMNA ALLTING TILL?
Soptippen kanske…
 
87. HAR DU NÅGRA FIENDER?
Det har jag nog men inga som är farliga än så länge…

88. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR?
Livet

89. SKULLE DU HELLRE VARA RIK ELLER BERÖMD?
 Berömd

90. VAD ÄR KLOCKAN I ALBANIEN JUST NU?
Ingen aning och orkar inte kolla upp heller, finns roligare saker att göra…

91. OM DU HADE 24 TIMMAR ATT LEVA, VEM SKULLE DU TILLBRING DEM MED?
Troligtvis jimmy

92. HAR DU MÖTT JULTOMTEN?
Nej för han finns inte, SPOILAD

93. OM E.T. KOM OCH KNACKADE PÅ DIN DÖRR, VAD SKULLE DU GÖRA?
Räcka fram ett finger och nudda vid honom….

94. NÄR VAR DET SENAST DU PRATADE MED PERSONEN DU TYCKER MEST OM?
Igår via sms...

95. NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?
När jag är smal o är fint klädd

96. HAR DU NÅGRA HUSDJUR?
Hade men inte längre, direkt, bara indirekt

97. VAD HAR DU FÖR E-MAIL ADRESS?
Den är blabla

98. NÄR VAR DU LEDSEN SIST?
Fråga ni inte de innan?

99. ÄR DU ALKOHOLIST?
Var kanske

100. HAR DU HAFT TRÅKIGT NÄR DU SVARAT PÅ DESSA FRÅGOR?
Lite kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar