onsdag 27 oktober 2010

Ready to goooo gooo Goooo

Nu är det sista gjort, alla mina saker är nedpackade, allting är i bussen och jag har sagt hejdå till Jari. Jag skriver mycket om allt det här eftersom jag är så spänd inför morgondagen.
Jag är smått orolig men inte mycket. Jag längtar tills jag är hemma hos Jimmy vilket blir någon gång i morgon kväll.
Rummet som jag sitter i är tomt i stort sett, bortsett från en säng, två små väskor och min sminkväska samt de kläder som jag ska ha på mig imorgon och min kontorsstol.
Det känns tomt men det känns bra. Det betyder att allt är klart för morgondagen. Nu är det bara till att hoppas på att inget inträffar imorgon.
Eller att han som ska köra mig försover sig…
Hoppas han inte kör lagligt hela vägen för då spyr jag av tristess. Då kommer de ta lång tid, längre tid än vad det behöver. Får se om jag kan pressa honom lite till att köra fortare.
Vill att det ska gå så smidigt och fort som det bara kan för jag vill vara i Stockholm så fort det bara går eftersom jag behöver en kram från Jimmy och massa film mys…
Jag kan tyvärr inte sova så mycket under resan eftersom det är bara jag som kan vägen… Men jag får underhålla mig själv med min nya dator och med en massa stirra blint ut på vägen och kanske smått läsa lite tills jag mår illa.
Tror jag kan sova lite under vägen eftersom det inte är så många manövrar så länge vi kommit ut på E22 så är det lugnt ett bra tag, bara raksträcka i flera mil. Fast vid det laget så har man säkert piggnat till. Men hoppas man kan sova lite.

Får en känsla av att det kommer vara en krävande dag imorgon, kommer nog vara jävligt trött när jag kommer fram i Stockholm. Hoppas jag bara inte behöver vänta länge på tåg i Norrköping så att jag kommer fram senare i Stockholm och ännu senare i Fisksätra.
Fan hatar att åka med saltsjöbanan som stannar i Fisksätra, den är sååå långsam och tråkig och dessutom obekväm att åka med. Fruktansvärt dyr med eftersom kontrollanterna alltid är morska och betalar dyrt för en, trots att man redan har stämplar som gäller osv. Aja

Nu blir det att lägga sig i sängen och vila och hoppas på sömnen…
 Ska titta på house och försöka att slappna av lite. House Rules ^^
 
GO FREEDOM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar