onsdag 24 november 2010

Cloudeo


Dagen har varit kort minst sagt, den har gått fort förbi, det känns som om jag har gjort en jävla massa saker men egentligen så minns jag knappt ens vad jag har gjort, minns nästan inte vad jag heter eller hur gammal jag är men bara NÄSTAN.
Jag vaknade vid elva av att jag behövde göra mitt första besök på toaletten, ni vet sådant som man vaknar av för att man har så ont i blåsan… Aja skit samma.
Vad jag gjorde fel efter att jag var klar var att jag gick och la mig i sängen igen, det var ett dumt men kanske ett behövligt misstag. Jag sov till två ungefär och blev väckt på ett väldigt mysigt och rart sätt utav Jimmy. Mådde illa det första jag gjorde och kunde inte förmå mig själv att röra mig eftersom jag bara inte kunde. Var rädd för att jag skulle spy men det gick över efter ett tag och först då kunde jag röra på mig och ställa mig upp, klä på mig och sedan promenera ut i vardagsrummet.
Efter det tror jag vi kollade på någon tv serie av något slag och åt frukost, sen var jag själv ett tag, sedan såg vi, jag och Jimmy, på något mer men minns inte riktigt vad…
 Kommer ihåg att jag gick runt och små städade lite ett tag men kommer inte ihåg hur jag kom på den iden och det var efter att jag badat och gjort mig ren, minns sedan att kände jag bara "i need food" och sen åt vi och såg samtidigt  på ett till avsnitt av en serie som jag inte kan namnet på men som är väldigt bra…
Kan förstå hur fel och skumt det låter, att jag inte vet vad serien heter eller vad jag har sett på eller vad jag har gjort idag. Men så är det antar jag. Minst sagt lite förvirrande.
Det är nu på senare timme som jag vaknat till liv lite och vet vad jag gör och vad jag inte gör. Tror promenaden i snön gjorde susen. Xd
Vi träffade på tre killar som just kört ner med en bil i  ett dike, tack vare snön och väglaget som nästan helt bara består av halt underlag, snö ovanpå is… Det var rena turen att de inte skada sig eller att bilen fick några skador, det var väldigt läskigt att se när en traktor kom och drog upp bilen men en hel del lärorikt kanske.

Imorgon ska jag iväg till ännu ett läkarbesök i Kalmar, halv tidigt för mig som är van vid att kunna sova hur länge jag känner för och behöver. Efter det vet jag inte vad vi orkar göra, om vi ens har börjat vakna i huvudet och inte bara lever på kroppens egna vilja till att gå utan att man tänker på det själv…

Funderar på om jag ska gå och lägga mig i sängen redan nu och bara vänta tills sömnen slår mig, känner mig en hel del trött trots allt fast kan inte förstå varför men men.
Känner av i ryggen att det gör ont att sitta hela dagen vilket kanske inte är så jätte underligt eller förvånande för den delen heller men det spänner även över magen och ja lite här och där vilket inte gör sittandet så hemskt roligt.

På fredag ska vi åka och hämta de sista sakerna i Stockholm, ta några sista rundor i stan, se bio och leva dyrt som helvete eftersom vi inte kan använda lägenhetens spis, kyl eller frys, lämna nycklarna och säga hejdå till lägenheten för gott och för evigt.
Rest in peace säger jag bara.
Hoppas den får några ägare som inte trashar den totalt XD
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar