lördag 11 december 2010


Har nyss vaknat efter  några timmar av vilande och skön sömn. Är väldigt trött för tillfället och vet inte riktigt hur jag ska kunna bli av med tröttheten när det enda jag vill är att lägga mig i den varma sängen igen och sova vidare. Men ska inte sova nu för då förstörs den dygnsrytm som jag försökt försvara och fixa till nu.
Mina ögon går mer eller mindre inte att hålla uppe och jag slocknar av och till…
Det finns inga planer för dagen. Den enda plan jag har är att försöka klara av så mycket på warcraft III och att inte somna för tidigt eller för sent. Vill ha lite mer vakna timmar då det är ljust och inte tvärtom.

Igår på kvällen gick jag ut och gick runt i Örsjö i en timma. Jag gick nog minst två gånger om inte tre gånger på samma väg. Det jobbiga här i Örsjö är att alla vägar som man faktiskt kan gå på, alla stigar som finns här är mörkbelagda och dessutom så finns det ingen som har skottat undan all snö så det är i stort sett omöjligt att gå där.
Det finns lättare saker än att trava igenom 20 cm snö för vart steg man tar om man säger så. Vilket är lite tråkigt för det tar inte lång tid förrän man har gått överallt som det går att gå i Örsjö, det är inte så värst stort och då får man börja göra som jag gjorde igår, gå på samma gata flera gånger.
Det var skönt att komma ut i vilket fall som.

Jag har varit vaken så gott som hela natten, till kl 4 ungefär då jag bestämde mig för att gå o lägga mig och sova till 8 ungefär, gick upp då men satt nästan och sov framför datorn, mina ögon gick som sagt ihop så bestämde mig för att lägga mig igen och sova någon timme till, vakna nu vid halv tolv ungefär.
Är seg och trött i kroppen, har lite ont med och vill ligga ner men då kommer jag att somna…

Nu bär det av till en annan värld, i warcraft då jag spelar Illidan YAY (bild på honom längst upp)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar