fredag 10 december 2010

Night elves vs blood elves

Gårdagens utflipp angående denna dagen, gårdagens inlägg om hur jag tänkte känns just nu väldigt dåligt och fel av mig. Men mina tankar var verkligen så konstiga, de var så utflippade och knäppa...
Jag skapade mig ett hemskt scenario och jag är glad för att det inte blev så som jag fruktade.
Det har gått mycket bra idag och jag har inte mått det minsta dåligt vilket jag trodde att jag skulle göra igår, hundarna har fått chipp och fått vaccin och jag behöver inte gå ut något mer idag.
Jag och Jimmys mamma har fikat tillsammans här hemma efter besöket hos veterinären som kosta 1800 och vi har pratat lite om smått och stort och det var inte alls skrämmande.
Det känns väldigt skönt nu när det hela är över, det jobbiga är avklarat och det var inte jobbigt alls.

Night elves

Blood elves

Så nu efter att ha duschat, städat undan lite och torkat av bordet där jag har kladdat ner så ska jag fortsätta där jag slutade igår på warcraft.
Ska nu få spela blood elfs tror jag de heter, ska se hur effektiva de är då och om de är bättre än night elves. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar