måndag 27 december 2010

Kom nyss hem efter att ha varit ute bland folket i Nybro. Var inne på Willys och köpte energidryck, min frukost, samt caffe latte och något mer men minns inte riktigt vad det var... Vi tog sedan en runda inne på en lindex och jag köpte ett par nya underkläder eftersom det har jag behövt nu ett bra tag sedan jag förlöste i stort sett. Mina gamla bh passar mig inte längre om man säger så. De är alldeles för små och mina bröst alldeles för stora...
Jag skulle ha varit nöjd med dem om de vore en B kupa men nu är de förbi det och de är större. Så nu börjar det faktiskt bli svårt att få tag i en storlek som passar mig och som inte är för liten. Är rätt missnöjd med att mina bröst är så pass stora som de är, var faktiskt nöjd med mina små bröst som jag hade innan när jag var skit smal och väldigt snygg med.
Nu ser jag verkligen skabbig ut. inte för att just stora bröst gör att man ser skabbig ut utan mer att hela jag ser ut som en kakdeg mer eller mindre. Saknar min kropp som jag hade innan jag blev på smällen, saknar den ibland för mycket så mycket så att jag nästan faller in i min gamla ätstörning igen. Visst jag väger inte lika mycket som jag gjorde när jag var gravid, då vägde jag nästan 70kg, nu väger jag omkring 56kg. Det är inte övervikt kanske men i mina ögon så är jag alldeles för tung och för fet. Jag borde kanske vara nöjd med min kropp men för mig är det oacceptabelt. Min mage är alldeles för degig, mina lår alldeles för stora och jag har blivit väldigt bred runt höften samt så är mina bröst alldeles för stora.  Nåja nog om det.
Back to Nybro.
Var som sagt inne på Lindex och köpte nya underkläder, fynda lite på rean även om det var dyrt trots rea, jag menar hur kan det vara rea om en bh ändå kostar 179?
Nåja.

Efter lindex blev det till att åka och köpa provianter på ica. Sedan kom J på en väldigt bra ide. En ide som jag själv har tänkt på sedan innan och som fick mig att köpa en ny datamus som är mer anpassad för spelande. Sådant som jag sysslar mycket med nu.
En väldigt billig mus men en bra mus som har mer knappar än tre :)

Nu ska jag ta något smått att äta, sen ut och skotta tung snö, sätta på mig min tröja som jag har på mig när jag kladdar med färg och sen färga håret för det måste jag göra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar