måndag 13 december 2010

Kom nyss på att det är Lucia idag. Det var då det egentligen var tänkt att jag skulle föda barnet, hah.
Skönt att det inte blev så, är glad för att den saken är över och avklarad. Förstår än inte riktigt att jag klara det, jag klarade av att föda ett barn, kan man ens förstå det utan att bli galen? Förstår någon att jag klarade av det?

I alla fall, på torsdag ska jag till en läkare på ett familjecenter och kolla upp mig antar jag, det blir gynekologstolen för mig vilket är inte det roligaste men jag hoppas bara att det inte gör ont denna gången. Det gjorde de inte sist men nu är jag lite osäker, jag är kanske ehm konstig typ som en oskuld där nere..
Aja, jag ska även prata lite med läkaren om andra saker med men jag hoppas på att det går bra för jag vill inte att jag ska få dåliga nyheter om man nu kan få det.

Idag blir det inget luciafirande förutom att frossa i fler lussekatter som jag redan gör var dag nu för tiden, det är i stort sett det enda jag lever på och olika drickor som energidryck och coca cola.
Såg på bilddagboken att den nya Narnia filmer kommer ha premiär på juldagen eller något i den stilen, den skulle jag jätte gärna se, får se om lilla Jimmy vill det med eller om vi ens kan det nu när han jobbar, får väl se

HOPPAS HOPPAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar